tisdag 20 september 2011

Brudbukett

Okej, jag vet att det är 9 månader kvar till bröllopet men det är så sjukt mycket att planera att jag redan känner mig lite stressad..

Vi har fortfarande inte kommit på färgerna till bröllopet. Vi var båda inne på grönt från början, sen lila och nu hittade jag en sån fin bukett i den nya bröllopstidningen att det lutar mot rosa och gult. Jag ville jättegärna ha liljekonvaljer i buketten, men den här med bara rosor och hjärtan på tråd var ju jättevacker. Och hjärtan på tråd har länge varit min favorit.


Så här tänkte jag mig min brudbukett först:


Men nu kändes det plötsligt tråkigt när jag hittade den fina pastellbuketten..
Nåja, jag hinner väl ändra mig minst 14 gånger till.

Älsklingen har hakat upp sig på bröllopsresa och googlar för fullt efter att ha läst resetidningen :)

1 kommentar:

  1. Röstar på den gula+rosa :) Den andra såg så spretig och konstlad ut!

    SvaraRadera